kursattekin
29 Nisan 2012, 19:10
1000km bakiminda yagini suyunu falan degistirirken bir iki orjinal honda parcasi da taktirdim, egzosa da taktiracaktim, kirmizi yokmus, siparis verdim, yorumlarinizi bekliyorum, tesekkurler.
bu orjinal ilk hali
http://www.aphonda.co.th/product/click125i/images/2.jpg
kullanilan parcalarin linki
http://www.aphonda.co.th/product/click125i/part.asp
bu da simdiki hali
http://www.yukleresim.com/di-LGP1.jpg
http://www.yukleresim.com/di-QDM5.jpg
http://www.yukleresim.com/di-KOEN.jpg
http://www.yukleresim.com/di-U3ML.jpg
http://www.yukleresim.com/di-XIN6BOCL.jpg
http://www.yukleresim.com/di-JXM9.jpg
Gazli amortisor icin YSS dusunuyordum ama bu seneki Bangkok Motor fuarinda Kawasaki Honda gibi firmalarin modifiyelerinde Gazi Racing markasi ilgimi cekti ( fuar resimlerinde eklemistim ), honda servisine sordum, orjinali degisirsem garantiden cikar mi diye ( 50.000km garantili ) serviste taktirirsam cikmaz dediler, bende 1000km bakimina kadar bekledim ve tavsiye uzerine GAZI aldim, servis ucretsiz takti, uzerindeki orjinal lastikler iyi, su ana kadar hic kayma yasamadim, islak-kuru, tasli tozlu her yolda denedim, rodaj yapmadim, servis rodaj yok demisti, hizlanmasi gidisi gayet memnun, yakiti su siralar super ekonomik, hep iki kisi yaklasik 200kg civari kullaniyorum, deposu 5.5litre aliyor ve yaklasik 300kmi buluyorum artik, 250km civari son isik yaniyor ki o da 1 litre kaldigini gosteriyor, tahmini olarak ilk ve son cizgi 1er litre, ortadaki 7si yarim litre diye dusunuyorum, ilk ve son cizgi cunku 50-60kmleri bulurken, ortalar hizli gidiyor, 100kmyi cok cabuk gorebiliyorum, trafikte durur vaziyetten 2-3 arac sollayincaya kadar hiz 70-80, daha onceki kullandigim TVS Apacheden cok daha atik, hayatta vitesli varken scootera binmem derken, esim icin aldim bunu sozde ama gozdem oldu :), koltugunu degistirmeyi dusunuyorum bir de, koltugu genis rahat ama burada ucuza maloluyor hepsi, acikcasi eSP li ilk ve tek honda su an click ama nisan ve sonrasi uretim olacak pcx125lerde eSPli, pcx dusunen arkadaslar eSPli olani beklesinler, hem daha da ekonomik olacak hem cok daha guclu, son olarak detaylari vereyim tekrar, su sogutmali- 13.5beygir-14.1nm tork- 100kmde 2litrenin altinda yakit- 120km+ son hiz, bu ccde daha da uzerini beklemek olmaz.
bu orjinal ilk hali
http://www.aphonda.co.th/product/click125i/images/2.jpg
kullanilan parcalarin linki
http://www.aphonda.co.th/product/click125i/part.asp
bu da simdiki hali
http://www.yukleresim.com/di-LGP1.jpg
http://www.yukleresim.com/di-QDM5.jpg
http://www.yukleresim.com/di-KOEN.jpg
http://www.yukleresim.com/di-U3ML.jpg
http://www.yukleresim.com/di-XIN6BOCL.jpg
http://www.yukleresim.com/di-JXM9.jpg
Gazli amortisor icin YSS dusunuyordum ama bu seneki Bangkok Motor fuarinda Kawasaki Honda gibi firmalarin modifiyelerinde Gazi Racing markasi ilgimi cekti ( fuar resimlerinde eklemistim ), honda servisine sordum, orjinali degisirsem garantiden cikar mi diye ( 50.000km garantili ) serviste taktirirsam cikmaz dediler, bende 1000km bakimina kadar bekledim ve tavsiye uzerine GAZI aldim, servis ucretsiz takti, uzerindeki orjinal lastikler iyi, su ana kadar hic kayma yasamadim, islak-kuru, tasli tozlu her yolda denedim, rodaj yapmadim, servis rodaj yok demisti, hizlanmasi gidisi gayet memnun, yakiti su siralar super ekonomik, hep iki kisi yaklasik 200kg civari kullaniyorum, deposu 5.5litre aliyor ve yaklasik 300kmi buluyorum artik, 250km civari son isik yaniyor ki o da 1 litre kaldigini gosteriyor, tahmini olarak ilk ve son cizgi 1er litre, ortadaki 7si yarim litre diye dusunuyorum, ilk ve son cizgi cunku 50-60kmleri bulurken, ortalar hizli gidiyor, 100kmyi cok cabuk gorebiliyorum, trafikte durur vaziyetten 2-3 arac sollayincaya kadar hiz 70-80, daha onceki kullandigim TVS Apacheden cok daha atik, hayatta vitesli varken scootera binmem derken, esim icin aldim bunu sozde ama gozdem oldu :), koltugunu degistirmeyi dusunuyorum bir de, koltugu genis rahat ama burada ucuza maloluyor hepsi, acikcasi eSP li ilk ve tek honda su an click ama nisan ve sonrasi uretim olacak pcx125lerde eSPli, pcx dusunen arkadaslar eSPli olani beklesinler, hem daha da ekonomik olacak hem cok daha guclu, son olarak detaylari vereyim tekrar, su sogutmali- 13.5beygir-14.1nm tork- 100kmde 2litrenin altinda yakit- 120km+ son hiz, bu ccde daha da uzerini beklemek olmaz.