Orijinalini görmek için tıklayınız : Lastik ebatları konusunda lütfen yardım
Arkadaşlar benim 2 sorum var;
1-Orjinal lastik ebatları ön 2.50-18 ve arka 2.75-18 daha önce ybr için ön 2.75-18 ve arka 90.90-18 uygulandığını duydum ancak benim motorum asya 150 acaba uyum sorunu yaratır mı?
(jantlar çelik bu arada ama üstünde iç lastikli orjinal lastikleri mevcut)
2-Michelin mi?Prelli mi tavsiye edersiniz?
Amacım özellikle fabrika çıkışı lastikler çok kayıyor daha güvenli olması açısında bu değişikliği düşünüyorum
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
adem80
23 Nisan 2012, 04:53
mıchelında iyidir prellide iyidir. Sorun yaratırmı cantların ölçüsüne bakmak lazım. Sorun yaratmaması lazım.
http://imageshack.us/photo/my-images/842/37032501.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/6/arkart.jpg/
Görsel olarakta jantlar ve orjinal lastikler bunlar ön lastiğe baktığınızda neden değiştirmek istediğimi daha iyi anlarsınız diye umuyorum :)
1 boy fazlasını takabilirsin diye düşünüyorum ama 2 boy fazlası yanaklardan şişmeye sebep olabilir buda sürüş güvenliği için tehlikeli.
adem80
23 Nisan 2012, 15:21
mesela babamın motorunun arka cant boyu 2.75 18. Hep 90/90 18 kullanır bu güne kadar bi problem çıkartmadı. Bence kullanabilirsin
Arkadaşlar yorum ve önerileriniz için teşekkür ederim en yakın zamanda taktırıyorum :)
Mengu16
23 Nisan 2012, 18:59
O motorun frenleri ne kadar kuvvetli ki zaten frenlerde iş yok lastiğin çok kaliteli olsa bile özellikle ön fren çok zayıf. Frenlerin idare edecek kadar tutması için sıklıkla ayar yapmalısın ve kampana içlerini birkaç bin km de bir yıkamalısın. Benim motorum da da ön fren kampana ama hafif ve düşük güçlü bir motor olduğundan bakımlı olduğunda frenler yetiyo sayılır. Yine de yokuş aşağı inerken ani durmak korkunç bişey durmuyo çünkü bi kere önüme taksi atladı teğet geçtim 30 km hızla yapıştırıyodum arabaya.
Evet çok haklısın arkadaşım bu benim ilk motorum alırken sadece fiyatına baktım açıkcası kendimi geliştirip yüksek cc'ye geçmek için.Hem ön hemde arka kampana fren ilk zamanlar inanılmaz zorlanıyordum arkayı sürekli kitleyip kızaklama yaptığım için ama şimdi alıştım.Motorun bakımları periyodik olarak yaptırıyorum frenleri vb.. kontrol ettiriyorum.Kayma olayı sadece frene basınca değil viraj içerisinde de oluyor bilirsin o yüzden lastiğin (michelin pilot sporty) fark edeceğine eminim.Teşekürler
evet arkadaşlar sonunda lastikleri değiştirdim şunu söyleyebilirim motorun yol tutuşu hissedilir derecede arttı insana güven veriyor michelin pilot sporty gerçekten en iyi seçim oldu yardımlarınız için teşekkürler :)
ferhatdm
19 Mayıs 2012, 23:08
hayırlı olsun kazasız belasız nerde degiştirdiniz,bende bu gun lastik baktım 100 -80 17 veya 90-80-17 ön lastik kaliteli bir marka yok bulabilecegim bir yer varmı görenler bilenler bilmeyenlere lütfen :king:
ozgurakman
19 Mayıs 2012, 23:31
Arkadaşlar benim 2 sorum var;
1-Orjinal lastik ebatları ön 2.50-18 ve arka 2.75-18 daha önce ybr için ön 2.75-18 ve arka 90.90-18 uygulandığını duydum ancak benim motorum asya 150 acaba uyum sorunu yaratır mı?
(jantlar çelik bu arada ama üstünde iç lastikli orjinal lastikleri mevcut)
2-Michelin mi?Prelli mi tavsiye edersiniz?
Amacım özellikle fabrika çıkışı lastikler çok kayıyor daha güvenli olması açısında bu değişikliği düşünüyorum
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
ybr orj. ebatları zaten 2.75 18 ve 90/90-18dir. tubeless'e uygun jant varsa olur. her alaşım jant tubeless tipte değildir. pirelliye vereceğin paraya değmez michelin al.
benim orjinal ebatlar ön 2.50 18 arka 2.75 18'di.Şimdi ön 2.75 18 arka 90/90 18 oldu michelin lastiklerle jantlar alaşım olmasına rağmen ustam tarafından metal tubeless sibop yuvasına uymadığı için genişletti herhangi bir hava kaçırma veya balans sorunu yok.Lastikleri feyizoğlundan aldım ustam zeytinburnu öncü motor asya servisi.
caferacer21
27 Temmuz 2013, 03:50
http://www.motolastik.com/Urun/Pirelli-Scorpion-MT90-A-T-90-90-21-TT-54S-pmu26126.html 90 90 21 tekerlek 2.50 18 e olur mu?jantı da değirmem gerekir mi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO