350 jawaaaaa
350 jawaaaaa
Bir zamanlar, bir televizyon kameramanı motor üstünde ortadoğuya gitmiş görüntü alirken frs-09n ile (bir çeşit güdümlü mermi imiş-(attım tabii) vurulmuştu. Vuran askerin savunması ilginçti: " O'nu gördüm. Elinde uzun namlulu bir silah altında ise motor vardı. Önce ben davrandım. Vurdum onu...."
Honda Goldwing ankete neden alınmamış anlayamadım?...
...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
...55VATAN41MEKAN...
ventureroyal-goldwing...
[COLOR="darkorange"]KARANLIĞA KÜFREDECEĞİNE KALKTA BİR MUM YAK[/COLOR]
uzun yol için çok süper bir motor oturuş şeklide rahatsız etmiyor yanlara 2çanta istediğin kadar yol yap 240tan sonra biraz eğilmek gerekir ama uzun yollarda ne gerek var yakıtı biraz fazla 21litre ile 300km yapmak mümkün 150-200arası gidersen gerçe ben gidemedim bugüne kadar benim rekor 20litre benzinle 220km egzozları çıkarttım akrapoviç taktım 4=2=1 tek egzoz
öbür türlü olmuyordu çünkü duyan yoktu şimdi rahatladım o konuda
goldwing bence
onun yokluğunda BMW derim
\'NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE\'
İ.E.T.T GERİ DÖNDÜ,YAŞASIN AKBİL
Arkadaşlar hepiniz bilirsiniz ki ; uzun yolda kollar ve bacakların gergin olmaması lazım...
Bi transım olsa,onunla dünyanın öbür ucuna bile giderim
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Moto Guzzi Norge
bence fjr1300 uzun yol motoru konusunda iyi seçim ayrıca yamaha fjr'nin 1300as modelide yeni cıktı debriyajsız otomatik vites degiştirme sistemine sahip dünyanın ilk yarı otomatik motosikletidir...
bende suzuki burgman an650 derim
cok iyi bir uzun yol motorudur
BMW daha sonra V-STROM....
Bütün yol şartları gözönünde tutulursa elbette Bmw 1200gs
Uzun yol diyince benim anladığım bir kaç bin km yani hic olmazsa min. 2000 km filan..Eh yol uzayınca yakıt masrafi, motordaki oturuş şeklinden en az 300-400 km rahatsız etmeyecek ve yormayacak bir makine.Bir başka düşüncemde eğer uzun yol gezmek ise etrafa daha hakim olup hem trafiğe hem manzaraya biraz yukardan bakmak hiçte kötü olmaz.
Kullanmış deneyili biri olarak: Suziki DL 1000 yoksa Bmw (toz toprak zincir sorunu olmamasından)
Scull Cum Yola Bağli Tabii.bizim Memleketimizde Yol Alacaksan Yollarin Durumu Malum.suzuki En Idealidir Herhalde.ama Iyi Asfaltta Gideceksen Bmw Derim.uzun Yol çok Rahat Bi Motor Gerektirir.
MOTOSİKLET AZGIN DUYGULARI GÖSTERME VE İNSANLARI RAHATSIZ ETME VASITASI DEĞİLDİR.
Bence Türkiyemizin yol şartları göz önüne alındığında en iyi uzun yol motoru KTM 990 Adventure yada BMW 1200 GS olmalı. Ancak bir enduro Türkiye de uzun yolda rahat yolculuk yapmamızı sağlar...
FJR 1300 herkesin gücünü hissetmeye cesaret edemeyecegi bir karaktere sahiptir. Onu bir kere kullanan bir daha baska motoru aramaz. Size uzun yolda konforu ve hakimiyet duygusunu iliklerinize kadar hissettirir. Cantalı ve cantasız olarak, istenildiği zaman touring istenildigi zaman da spor surusun zevkini yasamanizi saglar. 2007 motor fuarinda gorebileceginiz FJR 1300AS serisi, dunyanın ilk yarı otomatik debriyaj sistemini uygulayan ve ozellikle sehir ici kullanim icin buyuk bir kolaylik saglayan motosikletidir. Benimki 2001 model ve cok uzun yollar yapmis bir motordur. KM 90.000 civaridir ve en kucuk bir motor problemi yasamadim. FJR 1300 bir "performans" motorudur ve umarim herkes en azindan 1 kere bu gücü ve estetigi hissetme sansi yakalar
honda vfr ile bmw arasında kaldım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)