jinlun jl250 chopper alınırmı

Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
Arkadaşlar 2000 ytl filan param var üstüne çıkamıyorum regal raptor almak istiyorum ama o fiyata bulamadım jinlun 250 cc olanları nasıldır alınırmı 2 silindir olması cezbetti beni sizce alsammı 2. el yardımlarınızı bekliyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi ki de alınmaz. 2000 ytl ona vemek demek ya da jinluna para vermek demek paranı çatıdan insanlara saçmakla aynıdır. bence dayan,harcama ve regal al. yoksa çok pişman olursun..
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en fazla 1500 verilir oda cok temiz az kmde olana
2 silindir seni yanıltmasın kimsenin motorunu kotulemıyorum ama cok bişey farketmiyor.tek silindir 200cc kanuni motosikletim vardı 130 km gordum 2 kişi .sen cc yada silindire bakma temizliğine ve km sine bak.
En başta tabiki alabiliyorsan,ilk regal,sonra keway sonra zelasun, ama regaller kasa olarak biraz ufaktır boy kilo oranına dikkat et üstünde kelebek gibi durma
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
tabi ki de alınmaz. 2000 ytl ona vemek demek ya da jinluna para vermek demek paranı çatıdan insanlara saçmakla aynıdır. bence dayan,harcama ve regal al. yoksa çok pişman olursun..

aha buna sahıdım

en fazla 1500 verilir oda cok temiz az kmde olana
2 silindir seni yanıltmasın kimsenin motorunu kotulemıyorum ama cok bişey farketmiyor.tek silindir 200cc kanuni motosikletim vardı 130 km gordum 2 kişi .sen cc yada silindire bakma temizliğine ve km sine bak.
En başta tabiki alabiliyorsan,ilk regal,sonra keway sonra zelasun, ama regaller kasa olarak biraz ufaktır boy kilo oranına dikkat et üstünde kelebek gibi durma

aha bunada sahıdım :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sizler kaç kere jinlun kulandınız da böyle yorum yapıyorsunuz.Benim ikinci motorum da jinlun 250 cc lik chopper 19700 km de hala biniyorum ben niye paramı çatıdan savurmadım hayret ediyorum.Arkadaşlar binin kullanın test edin öyle yorum yapın onun bunun lafıyla insanları yönlendirmeye çalışmayın.Sonuçta hepsi çinli ne ka ekmek o ka köfte misali
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
jinlun değilde 2000 ytl len varsa çinlilerin v motorluları var monero bonero falan bisanın var kewaay in var

mümkünse o v motorlulardan al sonuçda v motordur performanslı çalışır sana büyük bir sorun çıkartmaz vibrasyonu az olur

iyidir o fiyata alına bilicek en iyi motordur hep diyorum ilerde çok çin malı motorlar para etmesede bu v motorlu çinliler sırf v motorlarından dolayı gene satılır v motor olması yeter..
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
Arkadaşım şimdi sana burda anlaaklarımdan sonra kendi kararını verebilirsin benim jinlun 250 2005 model ve 54000 de ve hala saat gibi çalışıyor yarı yolda hiç bırakmadı süratin tehlikeli olduğunu ilk başta bil ama iki kişi 140 a çıkıyo tek kişi 150 görüyo iyi devir verildiğinde. arkadaşımın regal raptor T gidon modelinden var ve şu ana kadar başına gelmeyen kalmadı 2.vites dişlisi kırıldı servisi var yok belli değil parça bulduk yapamadılar gaz teli koptu şimdi paşa paşa yatıo . öncelikle mtor ne olursa olsun iyi bakarsan bi ömür gider bunu unutma .ama elinde tornavida tutuyorsa jinlun al derim ama regale bulaşma benden tavsiye jinlundan sonra keeway dşünebilirsin.
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Arkadaşım şimdi sana burda anlaaklarımdan sonra kendi kararını verebilirsin benim jinlun 250 2005 model ve 54000 de ve hala saat gibi çalışıyor yarı yolda hiç bırakmadı süratin tehlikeli olduğunu ilk başta bil ama iki kişi 140 a çıkıyo tek kişi 150 görüyo iyi devir verildiğinde. arkadaşımın regal raptor T gidon modelinden var ve şu ana kadar başına gelmeyen kalmadı 2.vites dişlisi kırıldı servisi var yok belli değil parça bulduk yapamadılar gaz teli koptu şimdi paşa paşa yatıo . öncelikle mtor ne olursa olsun iyi bakarsan bi ömür gider bunu unutma .ama elinde tornavida tutuyorsa jinlun al derim ama regale bulaşma benden tavsiye jinlundan sonra keeway dşünebilirsin.

arkadaşlar polemik olmasın ama bi regalin başına bunlar geldi diye regale bulaşma demek abesle iştigal olur kendin sölemişsin bakarsan bir ömür gider diye bende yeni aldım motoru ve bi o kadarda memnunum sen ne jinlunu nede raptoru gerçek kullanıcılarına ve birden fazla kullanıcıya sormadan alma derim...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
azıcık daha sabır, zaten kış geldi, fiyatlar düşecektir
 
Katılım
25 Eki 2004
Mesajlar
6,182
benimde eski motorum regaldi regal iyidir kötü değil jinlunada kötü diyemem ama arkadaşın dediği gibi her iki motoruda aldınmı motor tecrüben bilgin olucak elin tornaida tutucak öyle oldumu sorun yok rahat rahat binersin ama öyle bir yapın yoksa benim gibi her sabah motor çalışmadığında ustayı arar bir ton çok çok basit şeyler için para harcarsın çinlilerde böyle elin illa tornavida tutucak benim regali satma sebebimde oydu öyle bir yapım yok ben isterimki basdım mı kontağı gidiyim bakım vakdi sokıyım servise bakımı yapılsın gene gidiyim o yüzden şimdiki motorumu aldım ama arkadaşımda keeway shadow var v motorlu bir motor arkadaşın motor 25 binde daha en ufak büyük bir sorun çıkarmadı regali almadan önce aklım olsa o v motorlulardan alırdım
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
ya şimdi söle bişi var en fazla ne için tornavida tutmak zorunda kalırsınız far ampulü patlar yada stop ondan ama diğerleri için kaş yapıyım derken göz çıkartabilirsiniz ben geçen regali 3 gün çalıştırmadım 3. gün zor çalıştı bikaç basit püf noltasına bakar bu iş eğer motora iyi bakarsanız kolay kolay çok büyük sorun çıkarmaz bu lafım hem regale hemde jinluna...
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
25
çok fazla bir beklentin yoksa al derim işini görür tipide fena değil hani..bir ara bande düşündüm almayı ama olmadı bu makinenin yakıtıda azdır fazla sıkmaz adamı sen iyisimi al birtana bin keyfine bak derim kardeş
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Çinli motosikler yeni başlayalar ve bütçesi dar olanlara çok katkıda bulundu bu inkar edlemez. Ben kendim bir Mondial MCT 250 yi yaklaşık 29000 km kullandıktan sonra 2500 ytl ye samimi bir arkadaşıma sattım.Arkadaşım hala kullanmakta ve en ince şikayeti dahi yok.

Fakat Jinlun kullanan tanıdıklarımın en başında komşum olan bir arkadaşım gelmekte.o nun motosikletinde gördüğüm hatalar benim özellikle Jinlunlara daha dikkatli bakmama neden oldu.
Teknik bilgimin bayağı iyi olduğunu söylemekle birlikte motosiklet sektörüne de hizmet ettiğimi söyleye bilirim.

Ön yargılı olmadan kendi izlenimlerimi aktarayım:

Jinlun JL 250 bir çok kez yazıldı çizildi ve %95'i olumsuz malesef! Forumlarda ararsanız faydalı olacaktır.
Daha önce yazdım, yine özetliyorum.
1-Jinlun aşırı derecede titreşimli.
2-Jinlunların %98'ine arkadan bakıldığında, arka tekerin merkezden kaçık olduğu çıplak gözle görülebiliyor.Servislerce bu normal, Bence seri üretim hatası.Artcı olduğunda arka lastiğin genelde sol yanağı civataya sürterek yırtılıyor.
3- titreşimden sağ ve sol karenajları + ön çamurluğun ön maşaya bağlandığı noktalardan çatlıyor ( üst komşum 2'nci kez bu nedenle ön çamurluğu değiştirdi)
3- Sissybar puntalarından kırıldı (puntalar çok zayıf) Sissybar sadece dekor amaçlı.
4- Motor koruması treşimden dolayı çatladı! evet yanlış okumuyorsunuz.
5- Uzun ve kısa far düğmeleri ters ama servis sorun yok demiş!!! uzun hüzme ikaz lambası yandığında kısa far ve aksi çalışmakta.Sellektör yapıldığında kısa ( normal far ) yanıyor.
6- En önemli husulardan biri. Arka mafsal aşığındaki aşırı derecede boluk nedeniye vites değişimlerinde kopacakmış gibi hareket ediyor sert frenajlarda ise iki lastik iz sürmüyor.
7- 6'inci husus nedeniyle motosiklet virajdan çıktı ve arkadaşım feci bir şekilde düştü! 2 kolu yaklaşık 1 ay alçıda kaldı.Vücudundaki eziklerden ve sıyrıklardan söz etmiyorum bile.
8- Jinlun JL 250 şu anda garajda ve 40km gibi bir süratle düşme (toprak hendeğe kayma) nedenile kırılmadık yeri kalmadı.

Ön maşa mum gibi yamuldu yağları boşaldı.
Sol peg kökünden koptu.
Vites pedalı kırıldı
Gidon sanki bal mumundan yapılmış tek tarafı döndü.
akü yerinden fırlayınca karenajı kırmış kablolard kopuk elbette

işte böyle....Türkiye ye yeni geldiğinde piyasaya yüzlerce Jinlun JL250 ve 125çıktı nerede bunlar şu anda????
ben söyleyeyim: %80'i garajlarda yatıyor arkadaşımınki gibi. % 15'şi ahla vahla yürüyor % 5'lik kesim şanslılardan oluşmakta.

Bence almadan önce iki kez düşünmek gerek.

jinlun değilde 2000 ytl len varsa çinlilerin v motorluları var monero bonero falan bisanın var kewaay in var

mümkünse o v motorlulardan al sonuçda v motordur performanslı çalışır sana büyük bir sorun çıkartmaz vibrasyonu az olur

iyidir o fiyata alına bilicek en iyi motordur hep diyorum ilerde çok çin malı motorlar para etmesede bu v motorlu çinliler sırf v motorlarından dolayı gene satılır v motor olması yeter..

Makul ve mantıklı bir yazı:cat:

sizler kaç kere jinlun kulandınız da böyle yorum yapıyorsunuz.Benim ikinci motorum da jinlun 250 cc lik chopper 19700 km de hala biniyorum ben niye paramı çatıdan savurmadım hayret ediyorum.Arkadaşlar binin kullanın test edin öyle yorum yapın onun bunun lafıyla insanları yönlendirmeye çalışmayın.Sonuçta hepsi çinli ne ka ekmek o ka köfte misali

Sen şanslı %5 lik kesimdensin:bounce:

Arkadaşlar 2000 ytl filan param var üstüne çıkamıyorum regal raptor almak istiyorum ama o fiyata bulamadım jinlun 250 cc olanları nasıldır alınırmı 2 silindir olması cezbetti beni sizce alsammı 2. el yardımlarınızı bekliyorum

Etrafında Jinlun kullananlara iyice bir bak......ondan sonra kararını verNeticede en doğru kararı kendin vereceksin. Ben arkadaşıma adeta yalvardım alma diye ama dinletemedim.
Kararı kendin ver (zaten vermişsin gibi) bakma ona buna, yazılana çizilene:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
58
SELAM BEN İZMİR NARLIDEREDEN MURAT BENIM 250 CC LIK KANUNİ TİGER MARKA MOTORSİKLETİM VAR ACIL BEBEGIM OLDUGUNDAN DOLAYI SATIYORUM FIYATI VEDE YANINDA VERECEGIM MONT TULUM VS... SEYLER ISINE YARAYA BILIR KOMPLE TAKIM OLARAK ESYALARDA DAHIL OLMAK UZERE 2750 TL VERIYORUM.RABA ALMAM GEREK .RESIMLERINI GORMEK ISTERSEN NUMARAM 0506-570-73-84 MURAT DÜZENLİ SANA MSN DEN ATARIM KONUSURUZ .BEN ESIMLE UZUN YOLA GITTIM SORUNSUZ VEDE AZ YAKITLI SAGLAM GOSTERISLIDIR RENGI BAL KÖPÜĞÜ BEN 2006 YILINDA TEMMUZ 27 DE SIFIR OLARAK ALDIM KAZASI YAN YATMASI YOKTUR.YANINDA FATURASI DOSYASINIDA VERICEGIM İLGİLENENLERİN DİKKATİNE.SAYGILAR FIYATI KONUSUR ANLASIRIZ
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst