91 Yamaha DT 125

Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
84
Sevgili arkadaşlar,
91 model Yamaha DT 125 almayı düşünüyorum fikirleriniz nedir acaba ?
Yedek parça vs. sorunları olabilirmi ?
Cevaplara şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
hocam paran varsa hiç bir markada parça sorunun olmaz.. resimleri varsa koy buraya kaç lira durumu ne ona göre al ... special ise evrakları yoksa yani en fazla 1500 eder en fazla.. evrakları varsa eli ayağı temizse 3500 e kadar yolu var.. sağlam makina bende var 1 tane fişek gibi :)
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
hocam paran varsa hiç bir markada parça sorunun olmaz.. resimleri varsa koy buraya kaç lira durumu ne ona göre al ... special ise evrakları yoksa yani en fazla 1500 eder en fazla.. evrakları varsa eli ayağı temizse 3500 e kadar yolu var.. sağlam makina bende var 1 tane fişek gibi :)

91 model Dt 125 3500 mu dedın?
96 model Dt 125 R 3000 civarı zaten hemde en temizleri..
 
Katılım
11 Şub 2006
Mesajlar
84
91 model yamaha dt 125 , 1250 YTL, 3500 YTL değil, sanırım yanıldınız, Ankarada Mustafa usta (Motana Motor'da) parça sorunu çekersin dediği için vazgeçebilirim, ama eminde olamıyorum başka motor ustalarıda "Çin alacağına eski Japon al, dert çekme" diye uyarmışlardı. Acaba hangisi doğru ?
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yeni çin alacağına eski japon al tavsiyesi güzel bir tavsiye bence.dikkate al derim
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Benim de bu motorda gözüm var kullandım çok güzel motor bi tane buldum motoru yeni toplanmış süper motor jantı falan var üstünde temiz makina ama adam 3500 istiyor değer mi sizce o paraya yoksa gidip ramzey 200 mü alıyım???
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst