1990 sonrası BMW R80GS alınırmı?Polis çıkması olmayanlar doğrumu?
-
piyasada bir çok polis çıkmasının yanı sıra özellikle polis çıkması değil diye satılan r80gs'ler var, fiyatlar 5-6 milyar civarı.. polis çıkması olup olmadığını nasıl anlayabiliriz? parça temini nerden yapılıyor (borusan eski modellerin parçalarını temin edebiliyormu)? yakıt tüketimi ne civarda (km/lt olarak belirtirseniz sevinirim)? artıları eksileri nelerdir?
Reklamlar
-
herhalde kullananı zor bulursun gibi. parça konusunda BMW'ye mail at bulunurmu diye
http://www.bmw-motosiklet.com/927.as...e_60¬rack=1
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL, AYNI DUYGUYU PAYLAŞANLAR ANLAŞABİLİR
-
bende polis çıkması cbx 750 var parçası bol ama r80gs parçası varmıdır tam bilmiyorum
-
Bir mal için biçilen kullanım ömrü ne kadar ise belirtilen o süre aşıldığında o ürünle ilgili yedek parça üretimi duruyor diye biliyorum.
Parçası üretilmiyor olabilir.Ama yanılıyorda olabilirim.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
adamlar 45 model bmw topluyorlar
bunun da parçası bulunmuyorsa yuh artık
fazla tepki vermiş olabilirim bende düşünüyorum da birtane
-
19 Ağustos 2008, 18:09
#6
ünal usta 20-30 tane polis çıkması düşürmüş, satıyo 4 liradan filan. pazarlıkla 3buçuğa filan werir heraldede, sonrasını bilmiyom. hafiften bakımsız motorlar. bmw. adı yeter (mi?)
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
R80 için sana 1990 değil modelden bağımsız olarak şunu söyleyebilirim Polis çıkması olmayan veya kazasız BMW nin her boxerı alınır ve gözün arkada kalmaz BMW nin R serisinin her modeli hatta 1950 yılı üretimi bile alınır yeterki dağılmamış olsun ve bir bmw boxer dan aldığın keyfi ve güvenide başka motordan alamazsın . Örnek olarak 1988 den beri ben daha iyisine rastlayamadım
-
-
-
Bu modelin bile yedek parçası var desem inanmazsın herhalde
-
Anlayamadım
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
cakalaz bi suru bmwler gordum adam edilmis..
sanirim bu da adam olur..
tek silindir ve boxer motor diil galiba bu?
asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?
-
Valla Ben daha cok eve dekor amaclı düşünüyorum...
Ama Hevestir belki ilerde yaslanınca kendim gibi bi motorum olsun isterim
Ya KASK TaK ; Ya ÖL
-
http://www.sahibinden.com/satilik18_...XQQdisplayitem
ünal ustadaki motorlar ...
tek silindir bmw düşünürseniz r 26 derim.
en çok tutulan modeldir beşik amortisör
r25 ler kazık amortisör
http://www.sahibinden.com/1958_mod_r...em&keyword=r26
farkimi farketmedin ya artik farketsende farketmez
-
Bmw 250 cc eski modellerin parçaları eskiden eminönünde ay ticarette bulunurdu ayrıca izmirde basmane de hala eski bmw parçaları bulunan yerler var fakat yurt dışında bunların nesini isterseniz var biraz toparlarsanız Rahatlıkla Türkiyeyi gezersiniz yolda filan kalmaz bunlar Hele birde bunların 490 veya 590 hacminde olan çift silindirleri vardırki 1950 modelini al burdan tek marş ile Almanya ya git öyle ilginç motorlar ki krankları bile yataklı değil rulmanlıdır karterde hiç yağ olmasa bile yatak sardıramazsınız yok yatak boşluk yaptı basıncı düştü yağsız kaldı gibi dertlerde yoktur, ekzantrikleri doğrudan dişli ile kranktan tahrik aldığı için egzantrik zincir diş atması veya uzamasında sente sorunları yaşamazsınız, debriyajları kuru tiptir otomobillerle aynıdır dolayısıyla plate ler aşındı motor yağı kirlendi ince yağ koydum şanzıman kaçırdı gibi işlerle de uğraşmazsınız. motor düşük devirli yüksek torklu ve silindir başına 5 segmanlıdır aşınma yıpranma yağ yakma sorunu yoktur diğer motorların en az iki misli ömrü vardır, manyetolu oldukları için akü olmadan da çalışırlar akünüz gümlesede yolda kalmazsınız, aynı zamanda el vitesleri vardır diyelimki iki ayağınızda yerde vites atmak için sol ayağınızı yerden kaldırmanıza gerek yok el ile de boştan 1 e alabilirsiniz. Bu motorlardan 1952 model 490 cc hacminde olan birisi benim ilk motorumdu ve onunla unutulmaz maceralarım vardır ve aynı zamanda aradan geçen 20 yıla rağmen kullandığım hem en profesyonel hemde en keyifli ve en sağlam motorsiklet olduğunu rahatlıkla iddia ederim O 20 yıl önce bile 36 yaşındaydı ve kesinlikle bütün sıfırlardan daha sağlamdı bugün iyi toplanmış bir eski boxer BMW bence her motordan daha değerlidir
Ek yapayım bu motorların her ne kadar Yurdumuzda beşik amortisör denen tipleri makbulse de bu bizim herzamanki gibi işi bilmememizden kaynaklanmaktadır çünkü yurt dışında en değerli modeli R51/3 olarak bilinen Kazık amortisörlü tipidir çünkü bu model hem seri hemde çok iyi yol tutan çok kıvrak bir modeldir yerden yüksekliği çok azdır ve oldukça sportiftir
http://images.google.com.tr/imgres?i...%3Dtr%26sa%3DN
-
Süper Moderatör (BBRR)
Daha önce ya bizim forumda yada başka bi forumda denk geldim Osmaniyede bir motor ustası her mode bmw parçası bulunur diyodu BMW derken eski 70 li yılların öncesi bmwleri kast ediyodu ..
Bu forumu ve bi kaç motosiklet portalını yaklaşık 4 yıldır yakınen takip ediyorum . bu güne kadar parç bulamayan bi mw binicisine ne rastladım nede duydum ..demekki bişekilde bulunuyo ..1940 lı yıllara ait halen fual yürüyen modelleri var ..
siz hiç 75 model honda veya yamaha görünüzmü resim olarak değil canlı , yürüyen ..ben görmedim valla varsa bile numunelik tir..
motosikleti avrupa yapıyo kardeşim kabul etmek lazım bunu.. evet çok teknolojik deilller ama taş gibi aletler yapıyo namusuzlar
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
bmw r27 hastasıyım (bende bmw r60 aldım 2 hafta kadar oldu, parça sıkıntısı çekmezsin ki zaten kolay kolay başına dert açmaz bmwler)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)