Bedbin, her forumda ondan bundan duyduğun Aprilla RS 125 hakkındaki yorumlarını okudum bana şu Aprilla RS 125 i görmeden sürmeden nasıl bu denli kötüleyici yorumlar yaptığını bir açıklar mısın? Arkadaşım Aprilla RS-125 2006 modeli 29 hp olup 4 zamanlıdır ve doğru parçaları pahalıdır ama ihtiyaç duyarsan tabii, ayrıca 2004 ve daha eski model Aprilla RS 125 ler ise 2 zamanlı olup 9,5 YKR yakıyor km. başına aynı zaman 31 hp gücünde sen söyler misin bana hangi motor modeli 125 cc bir hacme sahip olupta 29 veya 31 hp gücü bünyesinde barındırıyor. Kötüleme yapacağına ve ondan bundan duyduklarınla bir motoru kötüleyeceğine biraz araştırma yap ve ondan sonra yaz. Ayrıca Aprilla Rs 125 Honda CBR 125 gibi racing taklidi bir alette değildir 125 cc sınıfındaki bir racingdir 200 km. sürate rahatca çıkabilmektedir (bir eksoz modifiyesi ile). Hadi kal sağlıcakla ...