seger motosiklet

Katılım
3 May 2007
Mesajlar
1
arkadaşlar selamlar
seger markalı 125-3 motosiklet almak istiyorum çok kaliteli olduğu söylenmekte
bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olursanız sevinirim
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
6
slm ben 3 gün önce aldım seger 125-3 valla benim ilk motorum ama ben şu an çok memnunum bir kere çok rahat yere yapışıp gidiyor ve en önemlisi çok ama çok az yaktığını çok iyi biliyorum.yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...
 
Katılım
1 Mar 2008
Mesajlar
357
benimde ilgimi cekti seger ler 4 vitesli secenegi fln 10L bana benzin deposu cazip geldi.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hiç duymadım.. ama paran yetiyosa mondial yada kanuni al.. yedek parçada sorun çekmezsin.. hemde ben kanuni kullandım,gerçekten sorunsuz uzun yol bile yapabiliyorsun...
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
ya bende yeni bi motor markası zannettim..
http://www.segermotors.com/

meğer bildiğimiz çin mallarının türevlerinden biri yine, madem çin malı alacam, mondial yada kanuni alda servis ve yedek parça olayı rahat olsun senin için.
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
679
arkadaşlar selamlar
seger markalı 125-3 motosiklet almak istiyorum çok kaliteli olduğu söylenmekte
bilgisi olan arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olursanız sevinirim




slm ben 3 gün önce aldım seger 125-3 valla benim ilk motorum ama ben şu an çok memnunum bir kere çok rahat yere yapışıp gidiyor ve en önemlisi çok ama çok az yaktığını çok iyi biliyorum.yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...


süper süper bende denedim harika bi motor hemen alın :cherry:

reklamlar:)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
yaa arkadaşımda var da 11 bg. olduğunu söylüyodu pek aktif bir motor değilmiş duyduğum kadarıyla
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Bende beğendim tip olarak yazılan doğru ise yakıt 125cc için 1.6lt/100km 100cc için 1.4lt/100km :queen: ama bu motorların fiyatı nasıl hiçbir yerde bulamadım :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dikkatinizi çekmek istiyorum Seger SG125-16 modelinin jantları ile elektrikli bisikletlerin janti aynı :p
kucuk_e1bfb45cfe0dc7075ca08bb7efab203b37.jpg

8a82da9c3f61060de33eb073e4a76f8e.jpg
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
yakıtı etkileyici, eğer hiç sorun çıkarmadan 30.000km yapsa kendini amorti ediyor aslında her çinliye ön yargılı davranmamak lazım, sonuçta bunlar çinde 200dolar civarına satılan ürünler, biraz dikkatli yavaş kullanım ile gider gibime geliyor :)
 
Katılım
1 Haz 2008
Mesajlar
435
bu gün okula biri gelmişti seger SGR-3 150 diye bişey yazıyordu motor da pek dikkat etmedim ama sordum nasıl diye

cevap: eskiden 20.000 km de beat vardı satıp bunu aldım 3.000 km deyim benim eski beat ile aynı gibi. 0 km/h dan 70 km/h a kadar sorun yok...Tabi sorun buradan sonra başlıyor
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
fiyatlarını bilen var mı? yakıtı biraz abartı geldi, skygo250 için sitesinde 2.4lt yazıyo ama kullanıcılar 4.4lerden bahsediyordu, bu da öyle olmasın.
 
Katılım
17 May 2008
Mesajlar
6
seger 125-3

merhabalar ben seger 125-3 aldım fiyatı 2400 ytl yakıtı hesapladım tam olarak 100 lira yakıyor şu an 400 bin kilometrede sadece egsoz saplamasını kırdım ama gayet memnunum diyebilirim.alamak isteyenlere tavsiye ederim...:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
400 bin km:cyclopsan
Lütfen biraz mantıklı atalım, bari 50-60 bin falan de:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst