7000 YTL'ye 2. El "CBR 600" Bulabilir miyim?
-
08 Aralık 2006, 16:45
#21
o paraya alicain 2. el 600 luk makine, motosiklet tecruben ve motor bilgin yoksa cok tehlikeli olur, cunku bu 100+ hp makineler iyi bakilmadimi ciddi sorunlar yaratabilir. 7000 ytl az parami diorsun, tabikide degil ama sifiri 15.000 den baslayan motosikletler bunlar. O kadar paraya sifir makine alip (guzelde bir makine alirsin) baslaman senin icin daha hayirli olur.
Reklamlar
-
08 Aralık 2006, 16:57
#22
Aga bence bulamazsın ...
Kazalısına bile 10 000 istiyolar !
-
08 Aralık 2006, 18:16
#23
7000 ytl ye 99model Honda f4 bulursun nekadar sağlıklı olur bilmem ama
Yeşil Peri..tıtanıum
Yüküm ağır geride kalırsın! Bulaşma avlayamazsın! Sakın deneme öldüremezsin! Vargeç ciddiyim
-
08 Aralık 2006, 18:27
#24
Ya arkadas race tipi bi makine istiyor ybr,tvister fln degil anladigim kadariyla.Valla 7000 ytl az para degil ama 600 cc lik arıyosan 7000 az para.Abim 11 milyara R1 almıstı 6-7 milyarda masraf yaptı.Sana onerim hyosung al sıfırı 8.5 milyarmı ney ikinci elide 6-7 gibi biseydir.
-
08 Aralık 2006, 18:30
#25
Ewet katılıyorum.. Hyosung ideal bence de...
-
08 Aralık 2006, 19:07
#26
Gokhan2433 adlı üyeden alıntı
Ya arkadas race tipi bi makine istiyor ybr,tvister fln degil anladigim kadariyla.Valla 7000 ytl az para degil ama 600 cc lik arıyosan 7000 az para.Abim 11 milyara R1 almıstı 6-7 milyarda masraf yaptı.Sana onerim hyosung al sıfırı 8.5 milyarmı ney ikinci elide 6-7 gibi biseydir.
Kesinlikle doğru anlamışsın, YBR ile TWISTER la işim olmaz. Bi ara CBR yi de düşündüm sonra bayii de inceledim ve çok cılız olduğundan vazgeçtim; motor dediğin ben buradayım diyecek.
Gokhan2433 adlı üyeden alıntı
Ya arkadas race tipi bi makine istiyor ybr,tvister fln degil anladigim kadariyla.Valla 7000 ytl az para degil ama 600 cc lik arıyosan 7000 az para.Abim 11 milyara R1 almıstı 6-7 milyarda masraf yaptı.Sana onerim hyosung al sıfırı 8.5 milyarmı ney ikinci elide 6-7 gibi biseydir.
GT250R en mantıklı seçim olarak görünüyor şimdilik; onunda 2. eline 7000 vermektense sıfır almak daha mantıklı olur gibi...
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Parcasi uygun olan ve ucmayan bir motorla baslaman daha dogru olur.
Yoksa aa bu gaz kolumu ajaba cevirince ne oluyor diye bir oynarsin, sonrasi malum.
Hyosung gercekten bu ise baslayacaklar icin dogru bir oneri.Inlaki japon motora binecem diyorsan twister al , oda 250 cc zevkli bir motor.Ama parca kirildimi gorursun asil sen o zevki
Ornegin CBR 125 sinyal lambasi 130 ytl , neden ? Adamlar CBR 1000 ile ayni sinyali kullanmislar
Adam motorla dustugunde kendini motorun altina atiyor sirf masraf cikmasin diye
2 ay sonra yetersiz bulup motorun bana tatmin vermeyeceğinden korkuyorum. O yüzden aldım mı sağlam olsun diyorum. Tabii dediklerin doğrudur; düşmeli kalkmalı bi alışma evresi her insanın başından geçiyor.
-
08 Aralık 2006, 19:38
#27
eger baslangic motoru istiyosan kesinlikle grenaji olmamali yada az olmali.alişana kadar mutlaka daha uygun ve ucuz motorlar kullanmalisin.ben baslarken kanuni ile baslamistim cok cektim ama ucuzdu.bencede ybr ile basla sonra bakarsin gözune guzel gelen bi makinaya.
-
08 Aralık 2006, 19:53
#28
Öyle söylüyosun da; sonuçta ben YBR'ye bindiğimde bana aradığım zevki vermiyecek ki... Başlangıcı biraz zararlı geçireceğimi bilsem de yine küçük bi makina almayı düşünmüyorum.
-
08 Aralık 2006, 20:10
#29
OOG adlı üyeden alıntı
Öyle söylüyosun da; sonuçta ben YBR'ye bindiğimde bana aradığım zevki vermiyecek ki... Başlangıcı biraz zararlı geçireceğimi bilsem de yine küçük bi makina almayı düşünmüyorum.
aradığı nzevki ilk motorda bulmak istersen bu kısa sürer, 10 gün bulursun 11. gün zevk arayacak durumda olmazsın.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
08 Aralık 2006, 20:29
#30
2 ay sonra yetersiz bulup motorun bana tatmin vermeyeceğinden korkuyorum. O yüzden aldım mı sağlam olsun diyorum. Tabii dediklerin doğrudur; düşmeli kalkmalı bi alışma evresi her insanın başından geçiyor.[/QUOTE]
Kardeşim bence hyosung sana bayağı bi süre yeter!
Çünkü racing sonuçta cc sine bakma sen !
-
08 Aralık 2006, 20:37
#31
OOG arkadaşım
Git sen kendini yüksek bir yerden at sen de kurtul biz de kurtulalım.
Biz sana yüksek CC'li motorsikletlerin ne derece tehlikeli olduğunu anlatmaya çalışıyoruz.(ki bu forumda defalarca konuşuldu tartışıldı.)sen halen zevkli olurdu olmazdı tartışması yapıyorsun.
Allah korusun ama ben kimsenin kamyon kasasında posterinin çıkmasını istemem.
race tipi motorsikletler aids gibidir.korunmasını bilmezsen ölürsün.korunma demek sadece korumaları giyip zevk için son sürat gitmek değildir.nerede,ne zaman gaza basıp yavaşlayacağını bilmek ve tehlike anında tecrübelerinden yararlanmaktır.
şimdi dönelim sana sende benim bu anlattıklarımdan kaçı var?
maalesef hiçbiri.
yanılıyorsam biri beni durdursun.....
-
08 Aralık 2006, 20:40
#32
600'lük alma bence, 1000cc'den aşağısı kesmez
-
08 Aralık 2006, 20:42
#33
En iisi hayabusa al aga 1300 cc... Ya hayabusa ya da hyosung
-
08 Aralık 2006, 20:48
#34
-
08 Aralık 2006, 20:57
#35
söle sölee çekinmeee
-
08 Aralık 2006, 21:13
#36
arkdaşım bukadar kişi senin saglıgın için diyor . haberlerde görüyoruz. (racingler başta olmak üzere) motorların nasıl patladıgını. ya tırın altına ya köprü girişlerinde ya arabaların arka camına. sonuç olarak biryere patlıyorlar. seni anlıyorum adrenalin arıyorsun. ama inan bu arayışın ömründe kısalmalara yol açabilir. bildigin gibi bu motorlar 1.vitesinde 140-150 km yi görebilen motosikletler. hadi bırak trafikte birilerine çarpmayı düz yolda gaz debraj kombinasyonunda yapacagın ufacık hatalar 140 km ile seni nereye götürür belli degil .
hadi diyelim sen bu motosikler olayında ilahi bir kudret sayesinde ögrendin doguştan motosiklet kullanabilme yetenegin var. ya trafik tecrübesi ne olcak. sen 150km ile giderken yanından sollama yaptıgın aracın senin şeridine geçebilecegini düşüncekmisin. inan motosiklet kullamak kadar trafik tecrübesi de önemli. nerde önüne araba çıkabilir. söförler seni hangi noktalarda farketmeyebilir. sen onlar beni görüyo diye olaya bakarsan yine biryerlerde patlarsın. malesef türkiyede motosikletlerin varlıgı ile yoklugu trafikte bir fark etmiyor. adam senin geldigini göre göre o nasıl olsa durur düşüncesi ile senin oldugun şeride geçiyor. ufak cc'li bir motosiklet al 1 ay kullan ve trafikte atlattıgın kaza tehlikeleri birde 600 cc ile olsaydım diye degerlendir.
ama bukadar insanı dinlemeyip sen hala racing motosikletle başlıycam dedigine göre benim yazımıda takmıycan. ben vijdanımın rahat olması açısından seni uyardım bundan sonrası senin bilecegin birşey.
al birtane 600cc makina bak keyfine ama herşeyden önce senden ricam aşagıda linkini verdigim videoyu sonuna kadar izle. ve o videodaki kişinin full korumalı oldugu halde ve belkide senelerin tecrübesi oldugu halde başına neler geldigi gör. birde kendini düşün.
http://www.youtube.com/watch?v=dWUqq...elated&search=
-
08 Aralık 2006, 21:18
#37
Adres hatalı ELINT tam adresi ver doğru olarak. Merak ettim..
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
08 Aralık 2006, 21:23
#38
-
08 Aralık 2006, 21:27
#39
Hayırlı olsun seni yakında pistlerde de görmek isteriz
Herkez parası kadar konuşuyor anladığım kadarı ile ve alacagın makinede şekil görünsün istiyorsun... Bu yüzden 600f'i fiyattan dolayı eleyip Hyosung gtr250r almaya daha yakınsın...
Ama kacırdıgın bir nokta var beğenmediğin Twister Gtr250 den cok cok iyi bir makinedir üzerine kalan para ile bi güzelde giyinirsin bence...
Hayırlısı OZG..
ELINT adres yine hatalı.... The url contained a malformed video id.
\'\'Sadece ileri gitme riskini alanlar, ne kadar ileri gidebileceğini öğrenir\'\'
-
08 Aralık 2006, 21:30
#40
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler