Honda CBR 125 R

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Selam ark.lar

Honda cbr 125 r arıyorum cvp.larınızı bekliyorum.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
5
Aynı motoru bende almayı düşünüyorum.fiyat aralığı3000-4000 arsında.kelepirde bulunabiliyor.Ancak sürüşü,yol tututşu kalkışı nasıldır bilmiyorm.kullanıcılar varsa bilgilendirirseniz memnun olurum.
[email protected]
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
1
arkaşlar cbr 125 kullandım çok hoşuma gitti yol tutşu çok 170 i gördüm ayrıca eğer egsızu açtırırsanız 220 yi görebiliyorsnuz ama size tavsiyem sesinden h,ç haz etmeyeceksiniz herh ne kadar yol tutşu olrak iyisede ses olrak sıfır mobilyet gibi ses var:) 4 milyar ona verene kadar gelin size 7 milyara suzki gsx sırad satıym herşyi kendim yaptım kend,m boyadım kendim toprladım moturu bir ara fotosunu koyarım:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
raycing, kardeş bende balıkesirdenim,motosikletim satılık 2800 km de kalın arka lastik ve kırmızı renk en ufak kazası veya yan yatması yoktur.Cep :0 505 5893935 gelip görebilirsin..
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
vespa fan club' Alıntı:
arkaşlar cbr 125 kullandım çok hoşuma gitti yol tutşu çok 170 i gördüm ayrıca eğer egsızu açtırırsanız 220 yi görebiliyorsnuz ama size tavsiyem sesinden h,ç haz etmeyeceksiniz

:santa: :santa: :santa: :santa:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
arkaşlar cbr 125 kullandım çok hoşuma gitti yol tutşu çok 170 i gördüm ayrıca eğer egsızu açtırırsanız 220 yi görebiliyorsnuz

:cat::cat::cat::thumleft::thumleft:::eek:hmy:: ::eek:hmy:: ::eek:hmy::

Vallahi ağzım açık kaldı bu motor bayağı hızlıymış ozaman 220km/s falan wow...
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Kendi topağını hortlatan adam oscar ı, bu başarılı çalışmasının ardından Suspect e gidiyor.
 
Katılım
30 Eki 2009
Mesajlar
547
220 mı bizimkiler neden yapmıyo 140 gelince canı cıkcak gıbı oluyo? senınkı 125 +125 çift silindir mi? yoksa motoru söküp jet motoru mu taktın...220 ibre yok zaten ... yapan mühendis egzosu sökmeyı bılmıo mu bıze garezı mı varda 140 yapması içiin böyle bi motor kullanmış...sen kimselere kanma kardeş 140 yaparsın ordan ileride gidemezsın....
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
arkaşlar cbr 125 kullandım çok hoşuma gitti yol tutşu çok 170 i gördüm ayrıca eğer egsızu açtırırsanız 220 yi görebiliyorsnuz



bu hızı cbr125 ile rüyanda yaptın galiba :farao::farao::farao::farao:

125 cc lik motosikletle bu hız yapılabiliyorsa 600 cc lik motosiklet almaya gerek yok. Hem vergiye hemde yakıta daha az para vermiş oluruz.:farao::farao::farao::farao:

Lütfen motosiklet satmak için fake mesajlarla insanların kafalarını karıştırmayalım :farao::farao::farao::farao:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Arkadaşlar ne demek lazım yahu mesajların tarihini bi bakın ya, bu şiddette bi hortlatma forum kurallarına bile aykırı:mrgreen:
 
Katılım
17 Ara 2008
Mesajlar
7,327
Vespa Fan Club
Mesaj Sayısı : 1
Son Aktivitesi: 16-04-2006 14:53


sanırım harbiden 220 gördü..
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Yazın baba yazın elinizi korkak alıştırmayn. Bulun bakalım adama motor. (Bende bu arada bir foruma mesaj yazan elemanlar, önceki mesajları okuyormu okumuyormu onu test ediyorum gizliden şimdiye kadarkiler elendi)
 
Katılım
22 Eki 2008
Mesajlar
435
Yazın baba yazın elinizi korkak alıştırmayn. Bulun bakalım adama motor. (Bende bu arada bir foruma mesaj yazan elemanlar, önceki mesajları okuyormu okumuyormu onu test ediyorum gizliden şimdiye kadarkiler elendi)
:cat::cat:
10-04-2006, 21:31
konunun açılış tarihi =)
4 senelik hortlama :D
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
arkaşlar cbr 125 kullandım çok hoşuma gitti yol tutşu çok 170 i gördüm ayrıca eğer egsızu açtırırsanız 220 yi görebiliyorsnuz ama size tavsiyem sesinden h,ç haz etmeyeceksiniz herh ne kadar yol tutşu olrak iyisede ses olrak sıfır mobilyet gibi ses var:) 4 milyar ona verene kadar gelin size 7 milyara suzki gsx sırad satıym herşyi kendim yaptım kend,m boyadım kendim toprladım moturu bir ara fotosunu koyarım:)

kandırmışlar seni.
o motor cbr 125 olamaz,olmamalı.
maximum 160-170 yapar.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Kendi topağını hortlatan adam oscar ı, bu başarılı çalışmasının ardından Suspect e gidiyor.

Teşekkürler, Teşekkürler...
Bu ödülü bana layık gören başta gnusher olmak üzere.....

Araya askerlik girince 2 seneye yakın girmedim siteye. motorlara tekrar merak sarınca yeniden gireyim istedim.

Geçen profilimi kurcalıyordum, ilk açtığım msj. neydi merak ettim girdim bu çıktı.
Vespa nın yazdığı msj.ı ozamanlarda görmemişim belli mutlaka cvp. yazardım.
Eh biraz gecikmiş bir cvp.da olsa yazayım ayıp olmasın dedim. :p

----------------------
Bu arada şunuda belirteyim. Yokuş aşağı rüzgarsız yolda 155km/s yaptım kendi cbr125 im ile herkesin bilgisine.
155km/s in üstüne (belki 160km/s) aslında motor çıkardı fakat devir sona dayandığı için gaz kesiciye girdi.
----------------------
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Zaten askerde olduğunu bildiğim için ve cbr 125 in olduğunu bildiğim için(önceden) direk mesaj tarihine baktım. Neyse tekrar hoşgeldin diyelim. Keyfine göre bi motosiklet bulursun umarım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst