Acil AB(-) kan a ihtiyaç vardır.

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
amelıyat olacak bır hastamız ıcın ab(-) kana ıhtıyac vardır...

kan ı uyan kişilerin lütfen [email protected]

ulaşım ücreti karşılanacaktır...
 
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
g.olsun .benim kan tutmuyor ama ark . lara soylerim.. yer nerde hangi hastane ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu işler hotmaille olmaz usta...yokmu cep tel falan...hangi hastane vs...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun en kısa zamanda bulunur inşallah
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
1,194
sağolun teşekkürler bir abimein akrabasına lazım hotmail 7/24 açık oradan görüşebiliceğini söyledi bende anlamadım irtibath telefonu vermemesini... kanı uyanlar yinede üşenmeden iritibath a geçerlerse iyi olur

güncel...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst