B rh (+) kana ihtiyaç var

Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Bursa Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Hematoloji Bölümü'nde yatmakta olan yeğenim İlker Şahin için Doktorların istediği zamanlarda Trombosit için B rh (+) taze kana ihtiyaç olabilir arkadaşlar.
Verebilecek durumda olanların 0535 236 41 32 numaralı telefon ile bana veya bu mesajı cevaplayarak numaralarını bırakmaları rica olunur. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
573
Üzgünüm kan gurubum uyuşmuyor. Hem uyuşsa bile asker oldugum için verecek durumda degilim. Keşke yardımcı olabilseydim...
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
özcan abi konunun güncel kalması açısından bende bişeyler yazayım hatta bizim facebook grubunada bilgilendirmeyi yapayım
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Teşekkür ederim kuyucadısı.

Mami ben askerdeyken 3 defa kan verdim. Bölük komutanının izini dahilinde kan verebiliyorsun. 3 gün istirahati kapıyosun.. :)

Özer abi sana Çan'ın selamı var. Bu hafta oradaydım yine. Yeğenimin hastalığınıda o zaman öğrendim. Üzülmeyeyim diye söylememişler.
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Yarın büyük gün doktor kararı verecek.İnşallah gerek kalmaz. Ama gerekirse herkesin koşacağından eminim.

Arayıp numarasını bırakan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
Ne olur ne olmaz diye başka gönüllüler de olsa iyi olur arkadaşlar. Doktorun istediği saatte uygun olamayanlar olabilir.
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Çanakkale / Çan dayım. Çan ile alakanız olduğunu görünce yazayım dedim. Kan gurubum tutuyor ama yeğeniniz Bursada sanırım. Buradan yapabileceğim bişey olurmu? Eğer olursa seve seve...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Mutlaka olabilir. Eğer Piramit'in ortaklarından Zafer Şahin'e ulaşabilirseniz.Bize yardımcı olabilirsiniz.En azından kanınızı orada verip buraya nakli yapılabilir.
 
Katılım
21 Ağu 2008
Mesajlar
1,259
Özcan ne benim ne de eşimin uymuyor fakat umarım gerek kalmaz,kalsada sorun yaşanmaz.Allah acil şifalar versin diyorum...
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Ustam yeğenin için acil şifalar diliyorum. Keşke yardımcı olabilseydik:pale:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Sağolun arkadaşlar. İnşallah gerek kalmaz umuduyla haber bekliyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bıkeresınde babama lazım olmustu uysada uymasada almıslardı yerıne uyan kan vermıslerdı eyer oyle olursa ben verırım benım uymuyo ama takas dedıklerı olayı yapıyolar sanırım bı arastırın
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
32
Kan ihtiyacı

Özcan merhaba,
Tellede ulaşmıştım sana. Numaram vardır heralde sende. Trombosit bağışı normal kan vermeden biraz daha uzun bi işlem ancak,normal kan verdikten sonra 3-4 ay geçmesi gerekirken, trombosidi vücut 3-4 gün içinde yenileyebiliyor. Kan arama sıkıntısını yaşayan biri olarak ne yazık ki oldukça sıkıntılı bir durum olduğunu biliyorum.
Beni akşam 6 dan sonra arayabilirsin, gece kaç olursa olsun.
Bi de kanbankası.gen.tr sitesinden bakmanı tavsiye ederim. Herkesten de ricam oraya kayıt bırakalım. Belki o sayede çok acil bi anda bir hayatın kurtuılmasına fayda sağlamış oluruz.
Geçmiş olsun tekrar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst